ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در بوستان‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ایجاد موانع متعدد و فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت به بوستان‌ها خبر داد و گفت: متأسفانه موتورسیکلت‌ها با تخریب برخی فضاها و یا از محل تردد ویلچر و کالسکه بچه به بوستان‌ها وارد می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در بوستان‌ها
شناسه : 69217 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر یکی از دغدغه‌های اصلی عدم ورود موتورسیکلت به بوستان‌ها بوده است اظهار کرد: به پارکبان‌ها نیز تأکید شده که از ورود موتورسیکلت به داخل بوستان جلوگیری شود و در برخی مکان‌ها نیز با احداث باغچه از این کار جلوگیری شده است.

وی مطرح کرد: در برخی فضاها نیز با موانعی چون نرده و میله‌های جداکننده از ورود موتورسیکلت به بوستان‌ها جلوگیری شده تا بوستان‌ها فضای امن و آرامش بخشی برای مردم باشد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: بااین‌حال و با وجود اینکه راه تردد مناسب وجود ندارد، موتورسیکلت‌ها با تخریب برخی فضاها و یا از محل تردد ویلچر و کالسکه بچه به بوستان‌ها وارد می‌شوند.

وی با اشاره به انجام فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص ممنوعیت‌ها تصریح کرد: در سطح بوستان‌ها بنرهای اطلاع‌رسانی مبنی بر ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در بوستان‌ها نصب‌شده است که امیدواریم راکبین موتورسیکلت به این مسئله توجه کرده و موجبات ناراحتی و عدم آسایش شهروندان در بوستان‌ها را فراهم نکنند.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.