ثبت ۳۲۹ هزار تماس و پیام در سامانه ۱۳۷

سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در سال گذشته بیش از ۳۲۹ هزار پیام و تماس را ثبت و پیگیری کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت ۳۲۹ هزار تماس و پیام در سامانه ۱۳۷
شناسه : 69190 | انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری را باید به‌عنوان پیشانی ارتباط دوسویه شهروندان و مدیریت شهری در شهرها دانست. مکانی که شهروندان هرگونه مشکل، پیشنهاد، انتقاد، تقدیر و… از مدیریت شهری را با این سامانه در میان گذاشته و متولیان آن نیز با پیگیری مجددانه موضوعات، گام مهمی در ایجاد رضایتمندی مردمی و توسعه شهری آباد برمی‌دارند.

سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در سال‌های گذشته در کنار به‌روزرسانی سیستم و افزایش قابلیت‌های پیگیری، بازخوردگیری و پاسخگویی، توانسته با کسب بیش از ۹۰ درصدی پیگیری و رضایتمندی عملکردی قابل‌توجه داشته باشد.

در این راستا در سال گذشته شهروندان ۳۲۹ هزار و ۶۲۸ پیام در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم ثبت کرده‌اند.

با نگاهی به آمار تماس‌ها و پیام‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، این فراوانی نسبت به سال ۱۳۹۷ نزدیک به ۲ برابر بیشتر شده است.

نظافت با ۲۲ هزار و ۷۱۴ پیام، فضای سبز با ۱۵ هزار و ۳۱۱ پیام و آسفالت با ۸ هزار و ۷۹۶ پیام بیشترین تعداد پیام‌ها را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند

بازخوردگیری از سامانه هم نشان می‌دهد که اقدامات به سرانجام رسیده و اتمام پیگیری‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.