پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه شهربازی معارفی قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصدی پروژه شهربازی معارفی خبر داد و گفت: این پروژه مطابق ضوابط بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت معماری اسلامی ایرانی طراحی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه شهربازی معارفی قم
شناسه : 69040 | انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، لیلی نیک خلق احمدی در خصوص آخرین وضعیت پروژه شهربازی معارفی قم، اظهار داشت: این شهربازی معارفی با عرصه‌ای با مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع شامل دو بلوک ساختمانی به‌صورت ۵ هزار مترمربع در طبقه نخست و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع نیم‌طبقه بوده که زیربنا در مجموعاً ۷۵۰۰ مترمربع است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم افزود: این مجموعه دارای دو بلوک و شامل سقف وافر و سقف سازه‌ای خاص است که بحث صرفه‌جویی در بتن و میلگرد را در این سازه داریم.

وی در مورد نحوه فعالیت شهربازی معارفی تصریح کرد: در این پروژه بحث آموزش برای بچه‌ها در محوریت است و شهربازی مسقف و داخل سالنی طراحی‌شده و در محور پیامبر اعظم(ص) که محوری آئینی به شمار می‌رود، قرارگرفته است.

نیک خلق احمدی خاطرنشان کرد: این پروژه با نمای خاص طبق ضوابط پیامبر اعظم(ص) و مصالح به‌صورت معماری اسلامی ایرانی طراحی‌شده است.

وی در مورد پیشرفت پروژه خاطرنشان کرد: تاکنون پیشرفت پروژه شهربازی معارفی ۴۰ درصد بوده و بحث سازه‌ای و مرحله معماری و نازک‌کاری و تأسیسات مطرح بوده که نقشه‌ها در حال آماده‌سازی است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: تهیه اسناد مناقصه که با در نظر گرفتن بودجه‌ای که برای پروژه در نظر گرفته‌شده به میزان ۱۵ میلیارد تومان است که به‌زودی مناقصه انجام‌شده و پیمانکار شروع به اجرای نازک‌کاری می‌کند که تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

نوشته های مشابه
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
اهمیت رویدادهای فناورانه در پیشبرد طرح‌های مدیریت شهری در قم
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.