اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۴ شهر قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم به تشریح اقدامات این منطقه در طرح استقبال از بهار پرداخت و گفت: بوستان علوی برای میزبانی از مسافران نوروزی به‌عنوان استراحتگاه ساماندهی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۴ شهر قم
شناسه : 66393 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اقدامات در طرح استقبال از بهار در سطح منطقه چهار، حرص درختان سطح منطقه در اسفندماه و در آستانه سال جدید را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: پاک‌سازی شوارع و معابر از ضایعات شاخه درختان حرص شده نیز انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه گل‌کاری باغچه‌ها انجام‌شده است، مطرح کرد: رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، نرده‌ بلوارها و بوستان‌ها از جمله اقداماتی است به مناسبت آغاز سال جدید در دستور کار قرار داشته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اینکه ساماندهی بوستان علوی به‌عنوان کمپینگ نیز انجام‌شده است، عنوان کرد: همچنین رنگ‌آمیزی جداول سطح شوارع به طول ۱۲۵ هزار متر نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی ۷۰ سطل‌های زباله خیابانی، رنگ‌آمیزی ۱۸۰ مخازن فان و لکه‌گیری و آسفالت شوارع و بوستان‌ها با ۲۰۰ تن آسفالت نیز انجام‌شده است.

اقبالیان با تأکید بر اینکه ستاد نوروزی و خدمات سفر به متراژ ۵۰۰ مترمربع نیز آماده‌شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰۰ مترمربع بنر مناسبتی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ چاپ و نصب‌شده است.

وی از آماده‌سازی سفره هفت‌سین در منطقه چهار شهری قم یاد کرد و گفت: همچنین نصب ریسه روشنایی به طول ۱۰ هزار متر، نصب ۳۰ پرژکتور روشنایی و تزئینی و خرید و نصب پرچم و پارچه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز انجام‌شده است.

نوشته های مشابه
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
تقاطع حافظ به صورت روگذر احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.