آمادگی ۱۵۰۰ نیروی فضای سبز برای خدمات‌رسانی نوروزی در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، بیش از هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل فضای سبز در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به‌صورت ۲۴ ساعته به شهروندان و زائران هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی ۱۵۰۰ نیروی فضای سبز برای خدمات‌رسانی نوروزی در قم
شناسه : 66353 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آمادگی و تجهیز فضای سبز شهر برای استقبال از نوروز و سال جدید، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نوروز، فضای سبز شهری مطابق برنامه هرساله برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافرین و زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌های کاری خود را آغاز کرده و دستورالعمل کاری در این خصوص به فضای سبز مناطق هشتگانه ابلاغ‌شده و عملیات‌های اجرایی در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه تلاش سازمان پارک‌ها در راستای ارائه خدمات مناسب به زائرین و مجاورین است اظهار کرد: بهسازی فضای سبز شهری اعم از تکمیل باغچه‌ها و کاشت گل‌ها، باز کاشت فضای سبز و پاک‌سازی فضای سبز از زوائد بصری، تجهیز مبلمان پارکی و رنگ‌آمیزی آن‌ها، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و… در حال انجام و بسیاری از موارد به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و با چیدمان صورت گرفته، بیش از هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل فضای سبز در ایام سال نو آماده خدمات‌رسانی به‌صورت ۲۴ ساعته به شهروندان و زائرین هستند.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.