صدور ۳۴۶ فقره پروانه احداث بنا در پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به میزان ساخت‌وساز در منطقه پردیسان، از صدور ۳۴۶ فقره پروانه احداث بنا به متراژ اعیانی ۵۸۰ هزار مترمربع توسط معاونت شهرسازی این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صدور ۳۴۶ فقره پروانه احداث بنا در پردیسان قم
شناسه : 66348 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به میزان ساخت‌وساز بالای ساختمان در منطقه پردیسان، اظهار کرد: از ابتدای سال، ۳۴۶ فقره پروانه احداث بنا به متراژ اعیانی ۵۸۰ هزار مترمربع توسط معاونت شهرسازی منطقه هشت صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲هزار مترمربع مجوز اصلاح پروانه در این دوره زمانی صادرشده است گفت: مجوز ۵۲ مورد تمدید پروانه به متراژ اعیانی ۴۸ هزار مترمربع و ۸۲ مورد پایان کار به متراژ ۹۲ هزار مترمربع در این مدت صادرشده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با اشاره به میزان قابل‌توجه پاسخ به استعلامات نهادهای دولتی ابراز کرد: در سال جاری نزدیک به ۳هزار مورد با متراژ ۲۹۰هزار مترمربع پاسخ به استعلامات توسط شهرداری منطقه انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد درآمد هزینه است خاطرنشان کرد: جهت بهبود فرایند خدمت‌رسانی و جلب رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان و آبادانی بیش‌ازپیش شهر، به مشارکت همشهریان عزیزمان نیازمندیم که در این راستا شهروندان می‌توانند با پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی خود مدیریت شهری را در ارائه مناسب‌تر خدمات‌دهی یاری کنند.

نوشته های مشابه
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.