جزئیات برگزاری سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در قم

۱۹ نمایش در جریان برگزاری سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در قم به روی صحنه می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات برگزاری سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در قم
شناسه : 65979 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از حوزه هنری قم، سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد به مدت چهار روز از روز دوشنبه ۲۲ تا پنجشنبه ۲۵ اسفند برگزار می‌شود.  

بر این اساس، ۱۹ گروه نمایشی در ۵۷ نوبت در مساجد سطح شهر قم و پلاتو ماه حوزه هنری قم اجرای عمومی خواهند داشت.

۹ گروه بانوان در بخش مسابقه و طی دو روز نخست جشنواره از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در پلاتو ماه به روی صحنه می‌روند. این گروه‌ها عبارتند از؛ گروه نمایش «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی(ره)،‌ «مادرجان سلام» از مسجد جواد الائمه(ع)، «وداع در حرم» از مسجد امام خمینی(ره)، «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت، «بچه‌های انقلاب» از مسجد جوادالائمه(ع)، «تازه چه خبر؟» از مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، «خانواده آسمانی» از مسجد حاج غضنفر، «آب نبات چوبی» از مسجد حسینی و «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل(ع).

همچنین ۱۰ گروه آقایان که روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه در حضور داوران به روی صحنه خواهند رفت عبارتند از؛ «اعترافات یک مرد مسیحی» از مسجد حضرت ابوالفضل(ع)،‌ «همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» مسجد حسینی،‌ «شبرانه ناموفق یک هیولا» از مسجد حضرت ابوالفضل(ع)،‌ «سرباز سردار» از مسجد حسینی،‌ «ساعت مچی سیاه و سفید» از مسجد چهارده معصوم(ع)،‌ «کاخ ریاست جمهوری» از مسجد جواد الائمه(ع)، «بچه‌ها بیایید بازی» از مسجد مصطفی خمینی(ره)، «شهر حرم» از مسجد حضرت خدیجه(س)، «سرباز» از مسجد ولیعصر و «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم(ع).

آثار بخش بانوان توسط لیلا سادات موسوی، لیلا ملائی و زهرا محمد باقری داوری خواهند شد. سید حسن فدایی حسین،‌ حامد جلالی و سید حمید لاجوردی نیز آثار نمایشی بخش آقایان را داوری خواهند کرد.

اختتامیه سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد روز جمعه ۲۶ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید آوینی واقع در بلوار جمهوری برگزار و برگزیدگان و آثار راه‌یافته به مرحله ملی معرفی می‌شوند.

خاطرنشان می‌شود استان قم به دلیل تعداد بالای گروه‌های نمایشی فعال در مساجد به تنهایی یک ناحیه از نواحی پنج‌گانۀ تئاتر بچه‌های مسجد را به خود اختصاص داده‌ است.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.