رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری قم برگزار می‌شود

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از برگزاری رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم خبر داد و گفت: حمایت از تیم‌های برتر این رویداد توسط مرکز نوآوری گردشگری و همچنین معرفی کارآفرینان ایده‌پرداز به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مراکز رشد از مزایای این دوره از استارت‌آپ است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری قم برگزار می‌شود
شناسه : 65957 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی عاطفی با اشاره به بگزاری رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم اظهار داشت: فناوری‌های نوین، هوشمند سازی تجهیزات و فعالیت‌ها، معماری اماکن گردشگری و نمادهای شهری، وضعیت محیط‌زیست شهری و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری روستایی و طبیعت‌گردی و کارآفرینی و اشتغال‌زایی در گردشگری را ازجمله محورهای این همایش است.

وی گردشگری مذهبی و فرهنگی و توسعه گردشگری، مدیریت بحران و توسعه گردشگری، حمل‌ونقل و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری سلامت و درمانی و ایجاد پارک‌های موضوعی را از دیگر محورهای این رویداد برشمرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم اذعان کرد: حمایت از تیم‌های برتر این رویداد توسط مرکز نوآوری گردشگری و همچنین معرفی کارآفرینان ایده پردازان به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مراکز رشد از مزایای این دوره از استارت‌آپ است.

عاطفی با بیان اینکه علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند آثار و ایده‌های خود را تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در سامانه ثبت ایده‌ها به نشانی https://qommu.ir/ofogh ثبت کنند، گفت: پس از داوری ایده‌ها، اختتامیه این رویداد استارت‌آپی ۶ اردیبهشت‌ماه با حضور برترین‌های این رویداد علمی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.