دستیابی به سینمای در تراز انقلاب نیازمند جریان‌سازی است

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قم بر ضرورت تلاش برای رسیدن به سینمای در تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: سینمای ایران در یکی دو سال اخیر به سمت سینمای در تراز انقلاب حرکت کرده اما این حرکت هم زمان‌بر است و هم علاوه بر تأمین زیرساخت‌ها و پرورش فیلمسازان نیازمند جریان‌سازی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستیابی به سینمای در تراز انقلاب نیازمند جریان‌سازی است
شناسه : 64195 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: خوشبختانه روند برگزاری جشنواره در استان قم طی سال‌های اخیر رو به رشد بوده و بویژه در دو سال اخیر با افزایش ظرفیت‌های سینما شاهد استقبال بیشتر مخاطبان از جشنواره هستیم.

وی با بیان اینکه دو فیلم «سرهنگ ثریا» و «شماره ۱۰» را در جشنواره امسال تماشا کرده است، تصریح کرد: هر دو فیلم از جهت ساخت و روایت از آثار خوب جشنواره بود و مخاطب را با خود همراه می‌کرد.

وی بر ضرورت تلاش برای رسیدن به سینمای در تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: سینمای ایران در یکی دو سال اخیر به سمت سینمای در تراز انقلاب حرکت کرده اما این حرکت هم زمان‌بر است و هم علاوه بر تأمین زیرساخت‌ها و پرورش فیلمسازان نیازمند جریان‌سازی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم همچنین در خصوص مشارکت این سازمان در برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم، گفت: سازمان در حوزه تبلیغات و فضاسازی مثل سال گذشته مشارکت داشت و تلاش کردیم سهمی در جشن‌های انقلاب داشته باشیم.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: امسال حجم کارهای سازمان در برگزاری جشن‌های مردمی به مناسبت ایام دهه فجر، دو سه برابر سال‌های گذشته بود و بسته فرهنگی، هنری و ورزشی جامعی برای شهروندان تدارک دیده شده بود.

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر برگزار شد.

نوشته های مشابه
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
احتمال عزل چند مدیر استانی/ شرایط واگذاری زمین به مردم تسهیل شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.