آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران اربعین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران و مسافران تا یک روز بعد از اربعین خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران اربعین
شناسه : 57893 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به ورود مسافران و زائران به شهر قم اظهار داشت: شهر برای پذیرایی زائران و مسافران کربلا که از شهر قم عبور می‌کنند، آماده بوده و تلاش می‌کنیم خدمات مطلوبی را به آن‌ها ارائه دهیم.

وی از آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران و مسافران خبر داد و افزود: کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر از روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه و تا بعد از روز اربعین آماده اسکان مسافران و زائران است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مکان جغرافیایی بوستان‌ها و کمپینگ‌های پنج‌گانه را اعلام کرد و گفت: بوستان مهدی(عج) در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، بوستان فدک در منطقه سه، بوستان نیاز و نیایش در منطقه پنج و بوستان غدیر در منطقه هشت آماده پذیرایی و اسکان مسافران و زائران است.

وی امکانات بوستان‌ها را موردتوجه قرارداد و گفت: سرویس بهداشتی، حمام و نمازخانه بوستان‌ها تجهیز شده و زائران می‌توانند از امکانات بوستان‌ها استفاده کرده و از سکوها برای نصب چادر استفاده کنند.

جوادیان همچنین به حفظ و رعایت ایمنی بوستان‌ها تأکید کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان آتش‌نشانی و اداره کل مدیریت و رفع تخلفات شهری شهرداری قم برای حفظ ایمنی بوستان‌ها انجام‌شده و اکیپ‌های آتش‌نشانی در بوستان‌ها مستقر خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات فضای سبز در مناطق شهرداری قم انجام‌شده تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران به کسانی که در روز اربعین قصد پیاده‌روی در بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت جمکران را نیز دارند خدمات ارائه شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.