مدیر انجمن سینمای جوانان قم خبر داد

ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز و نیایش/ راهیابی ۵۹ فیلم به بخش نهایی

شهر بیست/ دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین از ارسال 1414 اثر متشکل از 257 فیلم، 239 فیلمنامه، 908 عکس و 10 مجموعه عکس به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز و نیایش/ راهیابی ۵۹ فیلم به بخش نهایی
شناسه : 5640 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، رضا ابوذر امروز در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: ۱۴۱۴ اثر متشکل از ۲۵۷ فیلم، ۲۳۹ فیلمنامه، ۹۰۸ عکس و ۱۰ مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی با بیان اینکه داوری‌ها در دو بخش عکس و فیلم توسط فیملسازان فیلم کوتاه انجام زیر نظر انجمن سینمای جوانان ایران انجام شده است، گفت: غلامرضا حیدری، میرعباس خسروی نژاد و رقیه توکلی در بخش فیلم و مجید ایرانی قمی، بابک برزویه و افشین شاهرودی در بخش عکس، آثار را داوری کردند.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، افزود: در بخش فیلم ۵۹ اثر به مرحله نهایی رسید که در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ در تالار مرکزی شهر اکران خواهد شد. 

مدیر انجمن سینمای جوانان قم تصریح کرد: همچنین ۳۵ عکس از مجموع ۹۰۸ عکس به مرحله نهایی رسید و تصاویر برگزیده در تاریخ یاد شده در گالری تالار مرکزی شهر به نمایش در می آید.

ابوذر همچنین از نقد و بررسی فیلم های اکران شده در هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین خبر داد و گفت: از شهر قم، ۶۸ فیلم به دبیرخانه ارسال شده است و تهران و اصفهان در رتبه های بعد قرار دارند.

وی افزود: همچنین در بخش فیلمنامه ۶۰ اثر از قم به دبیرخانه رسید و تهران و مشهد در رتبه های بعد قرار داشتند.

مدیر انجمن سینمای جوانان قم با اشاره به اضافه شدن بخش فیلم های یک دقیقه‌ای موبایلی با موضوع نماز و نیایش در قم، گفت: این فیلم ها نیازمند تدوین و تیتراژ نیست و مردم می توانند به سهولت، فیلم های یک دقیقه ای از موضوع نماز تهیه کنند و به دبیرخانه ارسال کنند.

ابوذر افزود: تاکنون ۳۰ فیلم یک دقیقه ای موبایلی به دبیرخانه رسیده است که با توجه به تمدید آن تا اوایل اردیبهشت، منتظر آثار بیشتری هستیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.