رضوانی عنوان کرد

اکران فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نماز و نیایش در قم/ بعضی استان‌ها به دنبال دریافت امتیاز میزبانی جشنواره بودند

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ملی نماز و نیایش در روزهای 9 و 10 و 11 اردیبهشت در تالار مرکزی شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نماز و نیایش در قم/ بعضی استان‌ها به دنبال دریافت امتیاز میزبانی جشنواره بودند
شناسه : 5638 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، کاظم رضوانی امروز در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: سال ۹۷ در قم شاهد برگزاری جشنواره های سینمایی فیلم فجر، فیلم کوتاه تهران، سینما حقیقت و جشنواره ملی نماز و نیایش بودیم.

وی تصریح کرد: جشنواره های یاد شده به عنوان برنامه های رسمی در تقویم سازمان سینمایی ثبت شده است.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در خصوص میزبانی قم از هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: میزبانی این جشنواره به سادگی به قم واگذار نشده و از چند ماه قبل، مکاتبات انجمن سینمای جوانان قم و رایزنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد تا در نهایت در قم برگزار شود.

رضوانی تصریح کرد: بعضی از استان‌ها پیگیر دریافت امتیاز میزبانی جشنواره نماز و نیایش بودند اما با پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در رابطه با اینکه قم بیشتر استحقاق را با توجه به موضوع جشنواره دارد، میزبان این جشنواره شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زمان ارسال آثار کم بود، تا پایان اسفند تمدید شد و فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی در روزهای ۹ و ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در نوبت عصر در تالار مرکزی شهر اکران می شود.   

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.