پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان نماز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم
شناسه : 50569 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده یکی از پروژه‌های در دست اقدام را تقاطع غیرهمسطح میدان نماز دانست و افزود: این پروژه در رینگ میانی بلوار فردوسی در بلوار جمهوری اسلامی در حال احداث بوده که هم‌اکنون پیشرفت ۵۰ درصدی دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته حدود چهل میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد، تصریح کرد: همزمان با اجرای این پروژه معارضات زیادی نیز جابه‌جا شد که از آن جمله می‌توان به جابه‌جایی تأسیسات مخابرات، آب شرب و لوله‌های گاز اشاره کرد که کامل انجام‌شده و فقط یک بخش از معارضات تأسیسات برق باقی‌مانده که تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در زیرگذر محور فردوسی این پروژه نیز شمع‌ها احداث‌شده و در حال عملیات خاک‌برداری و اجرای دیواره سازی هستیم، ابراز کرد: در این پروژه چهار پل هم‌سطح(دوربرگردان‌های اطراف) پیش‌بینی‌شده بود که تمام‌شده است.

حلوایی‌زاده بحرانی‌ترین نقطه این پروژه را مسیر روگذر خیابان جمهوری دانست و گفت: این کار با توجه به اینکه نمی‌توانیم ترافیک را مسدود کرده و فقط می‌توانیم انحراف ترافیک داشته باشیم، کاری سختی است که هم کسبه فعالیت خود را داشته و تردد مردم نیز دچار مشکل نشود که چندین مرحله انحراف ترافیک صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دو دهانه و یک‌سوم دهانه عرشه کامل اجراشده است و در حال حاضر مشغول اجرای فونداسیون و ستون‌های میانی داخل میدان نماز هستیم و امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، پروژه در پایان شش‌ماهه اول سال جاری به اتمام برسد.

نوشته های مشابه
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
اهمیت رویدادهای فناورانه در پیشبرد طرح‌های مدیریت شهری در قم
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.