اجرای طرح کریمه در ۱۱ بوستان قم

مسئول دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی گفت: طرح کریمه در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و نمایشی در ۱۱ بوستان شاخص شهر در ایام نوروز و با استقبال گسترده مردم و مسافران برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح کریمه در ۱۱ بوستان قم
شناسه : 50526 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی علی‌بابایی با اشاره به مشارکت مناسب شهرداری قم در اجرای طرح کریمه در بوستان‌ها اظهار داشت: این طرح در جهت ارتقاء فرهنگ دینی شهر برنامه‌ریزی و باید به‌عنوان یک طرح مشارکتی با همه دستگاه‌های اداری شهر در بوستان‌ها اجرایی می‌شد.

وی افزود: یکی از نهادهایی که با بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته شهرداری قم بود و باید از این توجه تقدیر و تشکر کنیم.

مسئول دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی بیان کرد: طرح کریمه در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و نمایشی در ۱۱ بوستان شاخص شهر در ایام نوروز و با استقبال گسترده مردم و مسافران برگزار شد.

وی برنامه‌های طرح کریمه را تشریح کرد و گفت: برنامه‌هایی که با نام طرح کریمه در این ۱۱ بوستان برگزار شد، عبارت از برگزاری غرفه‌های عفاف حجاب، پاسخگویی به گروه‌های دختران و زنان با موضوع عفاف و حجاب در قالب طرح «جواهرانه» بود.

علی‌بابایی ادامه داد: همچنین دیگر برنامه‌های طرح کریمه برگزاری مسابقه و نمایشگاه برای گروه سنی کودکان و جوانان و برپایی ایستگاه مشاوره به‌عنوان بخش دیگری از برنامه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: حسن ختام برنامه طرح کریمه اجرای گروه سرود «سلام فرمانده» در میدان آستانه و بوستان علوی بود که با استقبال گسترده نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ برگزار شد.

مسئول دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ در پایان با یادآوری دوباره همکاری شهرداری قم در اجرای این طرح در بوستان‌ها گفت: دیگر نهادهایی که در اجرای این طرح با قرارگاه همکاری داشته دفتر تبلیغات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی، سپاه و سازمان تبلیغات بوده و امیدواریم بتوانیم این طرح را در آینده‌ای نزدیک در تمام بوستان‌ها اجرا کنیم.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.