آمادگی کامل بوستان‌های منطقه چهار قم برای روز طبیعت

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از آمادگی کامل بوستان‌های سطح منطقه برای استقبال از روز طبیعت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی کامل بوستان‌های منطقه چهار قم برای روز طبیعت
شناسه : 49890 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آماده‌باش کلیه عوامل منطقه چهار برای روزهای پایانی تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در همین راستا تمامی بوستان‌های سطح منطقه به‌صورت ویژه آماده بوده و در بوستان‌های شاخص منطقه ازجمله بوستان علوی، بوستان زائر، بوستان شهیدان زین‌الدین، بوستان خضر نبی(ع)، بوستان نرگس، بوستان کوثر و … تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است.

به گفته وی، بیش از ۴۵۰ نفر پرسنل فضای سبز و خدمات شهری اعم از امانی و پیمانی در روز طبیعت به‌صورت آماده‌باش بوده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از توزیع بیش از ۷ تن ذغال و هیزم و  ۵۰۰  کیلو کیسه‌زباله در این روز بین شهروندان خبر داد و افزود: در بوستان علوی علاوه بر استقرار ماشین‌آلات حمل زباله، تانکرهای آب نیز مستقر گردیده تا خدمات بهتری را بتوانیم ارائه نماییم.

وی تصریح کرد: تمامی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه بوستان‌ها تجهیز گردیده و کنترل و نگهداری دائم آن در این روز توسط عوامل و پرسنل خدوم فضای سبز صورت می‌گیرد.

اقبالیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای روز سیزده فروردین عنوان کرد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، بوستان علوی پذیرای جمعیت زیادی از شهروندان در روز طبیعت بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر در این بوستان به شهروندان گرامی در دستور کار قرار گرفته است .

وی در خاتمه یادآور شد: امید است شهروندان گرامی با رعایت نکات ایمنی لازم شهرداری را در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر یاری کرده و بتوانیم خاطره‌ای خوش را  برای آنان در این روز رقم بزنیم.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.