مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

قم ۲۴۳ جانباز بالای ۷۰درصد دارد

شهر بیست/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: امروز مفتخر به خدمت رسانی به 11هزار و 500 جانباز در استان هستیم که از این تعداد 6500 نفر زیر 25درصد و 487 نفر بالای 25درصد هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم ۲۴۳ جانباز بالای ۷۰درصد دارد
شناسه : 4878 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه در دیدار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم، اظهار کرد: جانبازان با گذشت از جان خود در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از دین و مملکت اسلامی حاضر شدند و اعضا و جوارح خود را تقدیم کردند و امروز با وجود مشکلات جسمی در شرایط سختی زندگی می کنند و در پای ارزش‌ها ایستاده اند.

وی تصریح کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه آحاد ملت است و وظیفه مسئولان بنیاد شهید در این راستا به طور خاص، وظیفه ای سنگین و حساس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ایثار جان و گذشتن از عزیزان کار بزرگی است که شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران انجام دادند، افزود: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان باید متناسب با شأن و منزلت این عزیزان باشد.

حسینی بوشهری یکی دیگر از وظایف مهم بنیاد شهید را انتقال پیام شهدا به جامعه دانست و افزود: انتقال اهداف و رسالت و پیام شهیدان باید برجسته شود و نصب تصاویر شهدا در سطح شهر یکی از این کارهاست که در قم صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: پیام شهدا از عمق جان برخاسته و بر دل نسل جوان می نشیند تا در مسیرشهدا گام بردارند، دشمن از این موضوع هراس دارد و لذا تلاش می کند جوانان را از مسیر شهدا دور کند.

امام جمعه قم افزود: تصاویر شهدا نشان از ایمان، اخلاص و ایثار است و بهترین آذین بندی برای شهرها محسوب می شود. این تصاویر یادآوری می کند که آرامش و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستیم. لذا باید در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید در مسیر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: امروز مفتخر به خدمت رسانی به ۱۱هزار و ۵۰۰ جانباز در استان هستیم که از این تعداد ۶۵۰۰ نفر زیر ۲۵درصد و ۴۸۷ نفر بالای ۲۵درصد هستند.

هاشمی با اشاره به ۲۴۳ جانباز ۷۰درصد در استان اضافه کرد: جمعیت جانبازان و خانواده معظم ایشان به حدود ۴۱ هزار نفر می رسد و بنیاد شهید استان مفتخر به خدمت رسانی به این عزیزان است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.