ساخت زمین‌های ورزشی روباز معطل بودجه است

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خواستار تسریع در پرداخت بودجه این سازمان شد و گفت: کندی فرایند تحقق بودجه، باعث عقب افتادن بخشی از برنامه‌های سازمان شده و بیش از ۱۶ قطعه زمین برای ساخت زمین‌های ورزشی روباز هنوز منتظر بودجه برای عقد قرارداد است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت زمین‌های ورزشی روباز معطل بودجه است
شناسه : 46340 | انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان پرداخت و با اشاره به میزان تحقق بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: باوجود آن‌که به پایان سال نزدیک می‌شویم اما هنوز با تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه فاصله‌داریم و این در شرایطی است که بخش مهمی از برنامه‌ها و مصوبات جلسات سازمان تحقق پیداکرده است.

وی ضمن درخواست تسریع در تحقق بودجه تصریح کرد: کندی فرایند تحقق بودجه باعث عقب افتادن بخشی از برنامه‌های سازمان شده و بیش از ۱۶ قطعه زمین برای ساخت زمین‌های ورزشی روباز هنوز منتظر بودجه برای عقد قرارداد است.

طباطبایی‌نژاد به راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی حسابرسی سازمان اشاره کرد و گفت: قرار شده از طریق حسابرسی داخلی و امور مجامع این سیستم پیگیری شده و تا آخر سال به نتیجه برسد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال اجرای آن بوده و شرح خدمات آن انجام‌شده و در مرحله مناقصه است.

وی به تحویل مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه چهار اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی آن تمام‌شده و هم‌زمان فرایند مزایده برای بهره‌برداری آن نیز انجام‌شده و مشکلات مرتفع شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم سپس به اصلاحیه بودجه پرداخت و تصریح کرد: در اصلاحیه، همان عددی دیده‌شده که در سال ۱۴۰۰ مصوب شده که ۱۳ میلیارد تومان بوده اما در بخشی از ردیف‌ها تغییراتی ایجادشده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.