وجود تماشاگران پرشور ظرفیت مهمی برای تئاتر قم است

شهرام کرمی عضو هیئت داوران جشنواره استانی تئاتر قم، حضور پرشور تماشاگران تئاتر قم را ظرفیت مهمی برای هنر این شهر عنوان کرد و گفت: در روزهای برگزاری جشنواره شاهد استقبال خوب مردم قم بودم که بلیت می‌خریدند و به تماشای آثار می‌نشستند در حالی که این اتفاق در کمتر شهری وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وجود تماشاگران پرشور ظرفیت مهمی برای تئاتر قم است
شناسه : 45192 | انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم، شهرام کرمی با اشاره به ارزیابی خود از برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم، گفت: مهم‌ترین ویژگی نمایش‌هایی که در این چند روز تماشا کردم، حضور پرشور نسل جوان بود.

وی تصریح کرد: به تناسب کار و شغل و حرفه‌ام، اهالی تئاتر قم را می‌شناسم ولی نسل جدید همه جوان هستند و شاید میانگین سنی آنان زیر ۲۳ سال باشد که برای قم یک فرصت مغتنم است.

عضو هیئت داوران بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم افزود: قم هنرجویان و هنرمندان مستعد و علاقه‌مندی دارد که با شور و انرژی خاصی در نمایش‌ها حضور داشتند.

کرمی همچنین حضور پرشور تماشاگران تئاتر قم را یک ظرفیت ویژه برای هنر این شهر عنوان کرد و گفت: در روزهای برگزاری جشنواره شاهد استقبال خوب مردم قم بودم که بلیت می‌خریدند و به تماشای آثار می‌نشستند در حالی که این اتفاق در کمتر شهری وجود دارد.

وی با اشاره به حضور خود در استان‌های مختلف و حضور در متن جریان تئاتر کشور، گفت: در بسیاری از استان‌ها، تئاتر به شکل ویترینی جریان دارد و مخاطب جشنواره فقط خود گروه‌های نمایشی هستند و حتی تماشای آثار رایگان است اما در قم، مردم از جشنواره استقبال خوبی داشتند و اگر محدودیت‌های کرونایی نبود، تمام ظرفیت سالن پر می‌شد.

عضو هیئت داوران بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص ارزیابی خود از آثار جشنواره نیز عنوان کرد: آثار متنوع و مختلفی در جشنواره حضور داشت، بیشتر کارها برای کسب تجربه بود و هنرجویان برای اولین بار روی صحنه رفتند در عین حال بعضی از آثار هم کیفیت خوبی داشتند.

کرمی، سطح کیفی آثار جشنواره را در مجموع قابل قبول دانست و گفت: به شخصه آثار برگزیده را شایسته حضور در جشنواره تئاتر فجر می‌دانم.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.