بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از پلاتوی در حال احداث تالار فرهنگ و هنر قم

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پلاتوی در حال احداث مجموعه تالار فرهنگ و هنر قم بازدید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از پلاتوی در حال احداث تالار فرهنگ و هنر قم
شناسه : 45183 | انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم به همراه سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم، حسن دلیر معاون امور هنری اداره‌کل و علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان از پلاتوی در حال احداث مجموعه تالار فرهنگ و هنر قم بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این بازدید با اشاره به کمبود زیرساخت‌های هنری در قم، خواستار توجه ویژه در تقویت مراکز هنری استان شد و گفت: تلاش داریم با احداث دو پلاتو در مجموعه تالار فرهنگ و هنر، بخشی از نیاز هنرمندان تئاتر قم را برای اجرا و تمرین برطرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه احداث این دو پلاتوی نمایش در مجموعه تالار فرهنگ و هنر نیازمند مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ابراز امیدواری کرد که با حمایت ویژه مدیرکل هنرهای نمایشی، دغدغه مالی احداث این پلاتو برطرف شود و از دوران مدیریت ایشان، یادگار ارزشمندی برای هنرمندان قم باقی بماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تأکید کرد: در صورت حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساخت پلاتوی دوم نیز با حمایت اداره‌کل استان آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.