پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی پروژه تونل بلوار جمهوری اسلامی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی تونل بلوار جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم اما زمان اتمام پروژه به تکمیل تملکات مسیر بستگی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی پروژه تونل بلوار جمهوری اسلامی
شناسه : 44590 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده به پروژه‌های شاخص در شهر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از پروژه‌های شاخص و در حال اجرا، پروژه تونل میدان امام حسین(ع) در بلوار جمهوری اسلامی و حدفاصل میدان امام حسین(ع) بوده که تا بلوار یادگار امام(ره) ادامه خواهد داشت.

وی، پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر پروژه در مرحله نازک‌کاری، دیواره سازی و خاک‌برداری برای زیرسازی و روسازی روی عرشه و همچنین ادامه تملکات است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، هزینه این پروژه را تا امروز ۱۵۰میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: دو ماه بعد از تکمیل تملکات مسیر، پروژه به بهره‌برداری رسیده و تا امروز ۱۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه شاخص شهری هزینه شده است.

وی، هزینه نهایی پروژه را عددی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: هزینه تجمیعی این پروژه عددی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که با توجه به اجرای پروژه درون بافت، شهرداری هزینه زیادی برای جابه‌جایی تأسیسات کرده است.

حلوایی‌زاده ادامه داد: در این پروژه باوجود همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان، تأسیساتی مانند دو خط مسیر فاضلاب، آب شیرین و آب شرب اصلی، روشنایی و برق فشارقوی و ضعیف با هزینه‌های سنگینی برای شهرداری، جابه‌جاشده است.

وی با ابراز امیدواری برای پایان پروژه تونل امام حسین(ع) تا پایان سال خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم اما زمان اتمام پروژه بسیار به تکمیل تملکات مسیر بستگی دارد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.