فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان قم اعلام شد

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در ۴ قالب خبری و ۱۰ محور موضوعی منتشر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان قم اعلام شد
شناسه : 43782 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سازمان بسیج رسانه استان قم با هدف تقویت کیفی تولیدات رسانه‌های خبری و حمایت از آثار برتر اهالی رسانه، فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اعلام کرد.

هفتمین دوره این جشنواره در محورهای موضوعی «امنیت پایدار»، «امید و نشاط»، «روحیه جهادی و انقلابی»، «سبک زندگی»، «آسیب‌های اجتماعی»، «الگوسازی و مطالبه کارآمدی»، «مدیریت فضای مجازی»، «توان داخلی و خوداتکایی»، «مانع زدایی از تولید» و «دشمن‌شناسی» در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش و تک عکس خبری، اعلام فراخوان شد. 

آثار ارسالی به این جشنواره باید از ابتدای دی‌ماه ۱۳۹۹ تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ در رسانه‌ها منتشر شده باشد و لینک انتشار آثار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه لینک منتشر شده در رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از طریق شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۹۵۲ در ایتا و واتساپ ارسال کنند.

همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، هر یک از شرکت کنندگان‌ صرفاً مجاز هستند در دو قالب از ۴ قالب و در هر قالب حداکثر ۳ اثر (مجموعاً ۶ اثر) همراه با لینک انتشار اثر در فرم مربوطه ارسال کنند. در صورت حائز شدن دو رتبه برتر توسط یک فرد، فقط رتبه بالاتر کسب شده اعلام می‌شود و یک جایزه به وی تعلق خواهد گرفت.

گستره جغرافیایی جشنواره استانی بوده و آثاری قابل پذیرش هستند که رسانه منتشر کننده آن در قم بوده یا تولید کننده (ارسال کننده) ساکن قم باشد.

احراز اصالت و مالکیت اثر و پذیرش آن بر عهده دبیرخانه است و ارسال اثر به معنی پذیرش این امر است.

آثار باید در قالب‌ها و موضوعات یادشده به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و آثاری که در این قالب‌ها جای نگیرد وارد مرحله داوری نخواهد شد. تشخیص این امر بر عهده دبیرخانه است.

تبصره: فعالان رسانه‌ای دیگر استان‌ها در صورتی که موضوع مطلب ارسالی مرتبط با استان قم باشد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

*ضوابط بخش عکس:

۱ – هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه ۳ تک‌عکس در این مسابقه شرکت کند.

۲ – عکس‌های ارسالی به جشنواره باید به همان صورت باشد که در خبرگزاری یا نشریه منتشر شده است و بدون اسم عکاس و واترمارک ارسال شود. تصاویر رنگی به صورت رنگی ارسال و تصاویر سیاه و سفید به صورت سیاه و سفید ارسال شوند.

۳ – عکس‌های دارای نام یا واترمارک خبرگزاری یا هر کدام از مطبوعات از مسابقه حذف خواهد شد.

۴ – تک عکس‌های ارسالی باید در قالب فرمت (GPEG) با طول حداقل ۲۰۰۰ پیکسل ارسال شود. حجم فایل های ارسالی نباید از ۴ مگابایت بیشتر باشد.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
جانمایی سه ایستگاه متروی قم در منطقه یک/ خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود
تشریح جزئیات بودجه عمرانی شهر قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.