نشست هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر قم برگزار شد

نشست هم‌اندیشی نمایندگان گروه‌های نمایشی و فعالان تئاتر قم به دعوت انجمن هنرهای نمایشی استان قم در سالن چهارسوی تالار فرهنگ و هنر شهر برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشست هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر قم برگزار شد
شناسه : 42920 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از انجمن هنرهای نمایشی قم، نشست هم‌اندیشی نمایندگان گروه‌های نمایشی و فعالان تئاتر قم به دعوت انجمن هنرهای نمایشی استان قم در سالن چهارسوی تالار فرهنگ و هنر شهر برگزار شد.

این نشست با موضوع محوری همدلی و رفاقت اهالی تئاتر برگزار شد و شرکت‌کنندگان با تجزیه و تحلیل راه‌های توسعه بیشتر هنر نمایش، با ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص مسائلی از قبیل: نحوه حمایت انجمن از گروه‌های تئاتری، راه‌های جذب کمک‌های مالی، استقلال هنری و اقتصادی، اهتمام بیشتر به اجراهای عمومی، مشارکت و همدلی و همفکری بیشتر هنرمندان در قبال مسائل مشترک هنری فی مابین، کلاس‌های آموزشی، استعدادیابی، جشنواره‌ها و حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امکانات سخت افزاری موجود و… به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در ابتدای این جلسه ۵ ساعته، هنرمندان به بیات دغدغه‌ها و مطالب خود در خصوص مسائل مختلف تئاتر استان، به صورت شفاف و بی‌پرده با اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی پرداختند و تبادل نظر کردند.

سپس علی فرحناک مدیر انجمن هنرهای نمایشی قم به ابهامات و موارد مطرح شده توسط هنرمندان پاسخ داد و گزارش مختصری از اولویت‌ها و برنامه های میان مدت و بلندمدت انجمن به اعضا ارائه کرد.

در ادامه مرتضی عقیقی مدیر تولیدات و جشنواره‌های انجمن هنرهای نمایشی نیز ضمن قدردانی از حضور هنرمندان تئاتر، از طرح‌های انجمن در خصوص «حمایت از اجراهای عمومی» و «اولویت انجمن در حمایت سخت افزاری» از گروه‌های نمایشی سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که با ایجاد هم‌افزایی و همدلی بیشتر، خدمات هنری و فرهنگی بیشتری به مردم شریف شهر کریمه اهل‌بیت(ع) و هنرمندان شهر ارائه شود.

با توجه به استقبال هنرمندان از مباحث و مطالب مطرح شده در این نشست هم‌اندیشی و همچنین مرتفع‌شدن برخی از ابهامات و مسائل چالشی، مقرر شد که این جلسات تداوم داشته باشد.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
جانمایی سه ایستگاه متروی قم در منطقه یک/ خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود
تشریح جزئیات بودجه عمرانی شهر قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.