برگزاری مراسم صبحگاه مشترک عهد سربازی در مسجد جمکران+ تصاویر

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار با حضور فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی در صحن جامع مهدوی برگزار و نشان خادمی مسجد جمکران به فرمانده کل ارتش اهدا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مراسم صبحگاه مشترک عهد سربازی در مسجد جمکران+ تصاویر
شناسه : 42598 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار صبح روز شنبه با حضور فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی و تولیت مسجد مقدس جمکران در صحن جامع مهدوی برگزار شد.

نیروهای نظامی و مردمی در این اجتماع بزرگ و صبحگاه مشترک، عهد و میثاق خود با امام زمان(عج) را تجدید و برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، عهد سربازی به جا آوردند.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی وبسیج اقشار قم باتلاوتی آیاتی ازقرآن کریم آغاز شد و سپس نیروهای حاضر در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با پخش سرود ملی به پرچم جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و پرچم سرخ یالثارات الحسین(ع) بر فراز گنبد فیروزه ای مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به اینکه از نعمت‌های بزرگ خدا این است که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سایه نایب امام زمان(عج) بر روی سر مردم است، اظهار کرد: درطول تاریخ معاصر تا صدر اسلام در هیچ کجای کره زمین نیروهای نظامی یک کشور تحت فرمان مستقیم نایب امام زمان(عج) نبوده‌اند و این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

در این مراسم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز سخنرانی کرد. او با تأکید دوباره بر تلاش دشمنان برای ایجاد یأس در جامعه، افزود: ناامیدی جوانان مهمترین راهبرد دشمنان است و در بیانیه گام دوم تأکید شده که جوانان باید پیشگام در شکستن حصارهای ناامیدی باشند و نهال امید را در دل دیگران بکارند.

وی ابراز داشت: بیانیه گام دوم را می توان منشوری کامل و جامع برای تحقق تمدن اسلامی و تلاشی برای زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) تفسیر کرد؛ در این بیانیه محور اصلی حرکت انقلاب به جوانان واگذار شده و تاکید ویژه ای به نسل جوان شده است.

وی تصریح کرد: مسئولیت پذیری و آمادگی برای ورود به عرصه های مختلف سازندگی و توسعه کشور یکی دیگر از وظایف و رسالت های جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم، انقلاب ایران به دنبال شرایطی برای زمینه سازی ظهور است و به هر اندازه که این بیانیه اجرایی شود زمینه برای شکل‌گیری جهان مهدوی فراهم می‌شود.

اهدای نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان به امیر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی از دیگر بخش های صبحگاه عهد سربازی بود.

در پایان این صبحگاه، حجت‌الاسلام حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عهدنامه را قرائت کرد.

نوشته های مشابه
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
احتمال عزل چند مدیر استانی/ شرایط واگذاری زمین به مردم تسهیل شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.