قول همکاری فرماندار شهرستان جعفرآباد برای راه‌اندازی مرکز دائمی کانون پرورش فکری قم

فرماندار شهرستان جعفرآباد قم با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان جعفریه از اجرای برنامه‌های واحد سیار کانون در هفته ملی کودک، از آمادگی فرمانداری برای اختصاص زمین و مکان مناسب جهت ایجاد مرکز ثابت کانون در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قول همکاری فرماندار شهرستان جعفرآباد برای راه‌اندازی مرکز دائمی کانون پرورش فکری قم
شناسه : 42560 | انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در شهر جعفریه قدردانی کرد و گفت: حضور مربیان کانون و اجرای برنامه‌های متنوع موجب شادی و نشاط کودکان جعفریه و استقبال خانواده‌های آنان شد.

وی از درخواست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برای اختصاص یک مکان مناسب جهت راه‌اندازی مرکز دائمی کانون در شهر جعفریه استقبال کرد و گفت: آمادگی داریم تا در صورت همراهی شهرداری جعفریه، مکان مورد نظر مدیرکل کانون را در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

فرماندار شهرستان جعفرآباد همچنین نسبت‌به تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی کانون در این شهرستان ابراز علاقه کرد و گفت: این آمادگی از سوی فرمانداری برای اختصاص زمین و احداث مرکز ثابت کانون وجود دارد که شرایط و جزئیات آن باید در جلسات مشترک، بررسی و اجرایی شود.

عبداللهی با اشاره به جمعیت ۲۵ هزار نفری شهرستان جعفرآباد، از تلاش برای ارائه خدمات فرهنگی به اهالی این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند و ایجاد مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند پاسخگوی نیاز فرهنگی دانش‌آموزان این شهرستان باشد.

نوشته های مشابه
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از تالاب حوض سلطان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.