بی‌توجهی به جایگاه کودکان در تصمیم‌گیری‌های مسئولان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از کم‌توجهی به گروه سنی کودک و نوجوان در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان انتقاد کرد و گفت: آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری رسالت مشترکی برای پرورش و تربیت کودکان دارند که نیازمند تقویت همکاری‌های دوجانبه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بی‌توجهی به جایگاه کودکان در تصمیم‌گیری‌های مسئولان
شناسه : 42398 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی در دیدار با حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش‌وپرورش که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، به اجرای برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال هفته ملی کودک با آغاز ماه ربیع‌الأول همزمان شد، برنامه‌های شاد و متنوعی در چهار سطح بوستان‌های شهر، روستاهای استان، مراکز ده‌گانه کانون و فضای مجازی تدارک دیده شد.

وی به اجرای ویژه‌برنامه «شادپیمایی عروسک‌ها» در نخستین روز هفته ملی کودک در بوستان علوی قم اشاره کرد و گفت: برگزاری این برنامه با استقبال پرشور کودکان و خانواده‌ها همراه شد و نشان داد که عطش خاصی نسبت‌به اجرای این گونه جشن‌ها در قم وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در ادامه از کم‌توجهی به گروه سنی کودک و نوجوان در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان انتقاد کرد و گفت: آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری هر دو نهاد رسالت مشترکی برای پرورش و تربیت کودکان دارند که نیازمند تقویت همکاری‌هاست.

حجتی به تشکیل دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد در قم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه کانون در این دو شهرستان مرکز ثابتی ندارد و ایجاد مرکز دائمی نیز زمان‌بر است، از آموزش‌وپرورش استان درخواست مساعدت و همکاری برای استفاده از مجموعه امکانات این اداره‌کل را داریم.

وی تصریح کرد: در صورت همکاری آموزش‌وپرورش استان، کانون می‌تواند نقش‌آفرینی جدی‌تر در این دو شهرستان تا زمان احداث مرکز ثابت داشته باشد و کودکان نیز از این موضوع منتفع شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همچنین از همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان برای واکسیناسیون مربیان کانون به ویژه از تلاش مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قم قدردانی کرد و گفت: خوش‌بختانه جزو اولین استان‌هایی بودیم که مربیان ما با همکاری آموزش‌وپرورش، واکسینه شدند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این دیدار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از تلاش‌های محسن رمضان‌بیگی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم و همکاران این معاونت برای تسهیل در واکسیناسیون مربیان کانون قم، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.