تقاطع آیت‌الله حکیم بار ترافیکی هسته مرکزی شهر را کاهش می‌دهد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: محور و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله محمدباقر حکیم یکی از معابری است که بار ترافیکی هسته مرکزی را کاهش می‌دهد و نقش مهمی در سهولت تردد دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع آیت‌الله حکیم بار ترافیکی هسته مرکزی شهر را کاهش می‌دهد
شناسه : 39469 | انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سرهنگ غلامرضا صدفی با اشاره به افتتاح محور و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حکیم، اظهار کرد: این پروژه یکی از معابری است که بار ترافیکی هسته مرکزی را کاهش می‌دهد و به مردم برای دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر کمک می‌کند که نقش مهمی در سهولت تردد می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاطع آیت‌الله حکیم تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک دارد و مشکلات هسته مرکزی شهر مانند معابر چهارمردان و عماریاسر و اطراف حرم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ابراز کرد: از طرفی بار ترافیک معابری که منتهی به این معبر اصلی می‌شود کاهش می‌یابد و این معبر در آینده کمک شایانی به مدیریت ترافیک می‌کند.

صدفی در مورد همراهی راهور و شهرداری قم خاطرنشان کرد: بحث ایمنی تردد یکی از پیش‌زمینه‌های مهم افتتاح پروژه‌هاست چراکه اگر معبر به این مهمی ایمنی لازم را نداشته باشد، بعدها با مشکل مواجه خواهیم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم یادآور شد: تعامل خوبی بین راهور و مدیریت شهری در کنترل ترافیک وجود دارد، دراین‌باره حتماً از سیستم‌های هوشمند در کنترل تخلفات استفاده می‌شود تا آن ایمنی و سالم بودن ترافیک در این محدوده تضمین شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.