۷۰ درصد قمی‌ها ماسک می‌زنند

رئیس مرکز بهداشت قم با بیان اینکه استان هنوز از پیک چهارم کرونا خارج نشده و به وضعیت زمستان سال گذشته بازنگشته است، گفت: میزان استفاده از ماسک در قم حدود ۷۰ درصد است و پیش‌بینی می‌شود استان طی هفته آینده از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد تغییر کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۷۰ درصد قمی‌ها ماسک می‌زنند
شناسه : 36888 | انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سیامک محبی امروز در نشست ستاد بحران استان قم گفت: قم هنوز از پیک چهارم کرونا خارج نشده و به وضعیت زمستان سال گذشته بازنگشته است.

وی ادامه داد: با روند کنونی ابتلا پیش بینی می شود استان قم طی هفته آینده از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد تغییر شرایط بدهد.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، یک هزار و ۶۰۵ تن طی هفته گذشته در این استان به کرونا مبتلا شده اند و حدود ۶ هزار و ۳۰۰ تست کرونا انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت قم ابراز داشت: در طرح شهید سلیمانی ۳ هزار و ۷۰۰ مورد تست کرونا در قم انجام گرفته است و افراد مشکوک رهگیری شده اند.

محبی اظهار کرد: مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی راه اندازی شده اما به دلیل نبود فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی کافی، استقبال از این مرکز بسیار ناچیز است.

وی افزود: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران نسبت به گذشته بسیار مطلوب‌تر و رو به افزایش است.

رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به روند رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، بیان کرد: میزان استفاده از ماسک در قم حدود ۷۰ درصد است.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.