برپایی محدود ایستگاه‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از برپایی محدود ایستگاه‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های فرهنگی فعال موظف به رعایت نکات بهداشتی، عدم راه‌اندازی سیستم‌های صوتی و عدم ایجاد تجمع هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی محدود ایستگاه‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
شناسه : 34528 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با تأکید بر عدم تجمع شهروندان در سطح شهر و به‌ویژه بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان اظهار داشت: هرگونه تجمع در سطح شهر به‌ویژه اطراف مسجد مقدس جمکران توسط متولیان به‌صورت کامل نظارت‌شده و با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره با عدم برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر عنوان کرد: از چند روز گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و مجوز برای تعدادی از ایستگاه‌های فرهنگی صادرشده تا در بلوار پیامبر اعظم(ص) و در روز نیمه شعبان فعال باشند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر توقف ایستگاه‌های توزیعی سطح شهر در نیمه شعبان خاطرنشان کرد: در روز نیمه شعبان ایستگاه‌های فرهنگی در سطح شهر به‌خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: در روز نیمه شعبان از برگزاری هرگونه تجمع در سطح شهر و ایستگاه‌های فرهنگی جلوگیری می‌شود و ایستگاه‌های فرهنگی فعال موظف به رعایت نکات بهداشتی و عدم ایجاد تجمع هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: به دلیل خطرات شیوع بیماری کرونا امسال نیز مانند سال گذشته ایستگاه‌های صلواتی در سطح برپا نمی‌شوند و هیچگونه مجوزی در این زمینه صادر نمی شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.