ارائه مشاوره‌های تخصصی به مالکان باغات شهر قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ارائه مشاوره‌های تخصصی به مالکین باغات سطح شهر برای افزایش بهره‌وری و محصول باغات برای حفظ آن‌ها خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه مشاوره‌های تخصصی به مالکان باغات شهر قم
شناسه : 33383 | انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به بازدید و مشاوره گیاه‌شناسی و گیاه‌پزشکی باغات سطح شهر، اظهار داشت: در این بازدیدها که هر سال دوبار انجام می‌شود، گروهی از کارشناسان شامل گیاه‌پزشک، خاک‌شناس و مسئول باغات سازمان از باغات بازدید و در خصوص آبیاری، شخم زمستانه، هرس زمستانه، علف‌های هرز و مبارزه آفات و بیماری‌ها به آن‌ها مشاوره ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه همچنین در خصوص آب‌رسانی و دوره‌های آبیاری و وضعیت خاک و… مشاوره ارائه می‌شود، افزود: آفات و بیماری‌ها هم مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکار رفع آن‌ها ارائه می‌شود.

جوادیان با اشاره به تلاش سازمان پارک‌ها برای حفظ باغات سطح شهر، تصریح کرد: نتایج این بازدیدها به همراه یک گزارش و یک نامه به مالک باغ ارائه می‌شود تا محصول بهتر با بهره‌وری بیشتر به دست آید و باغ حفظ‌شده و تغییر کاربری صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: باغات به‌نوعی فضای سبز شهری محسوب می‌شوند و هدف از این بازدیدها مشاوره تخصصی به مالکین آن‌ها برای افزایش و ارتقاء کیفیت محصول است که نتیجه آن حفظ سرمایه‌های زیست‌محیطی شهر است.**

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.