دعوت شورای تبلیغات اسلامی قم برای حضور در گلبانگ انقلاب

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای مردم را به حضور در گلبانگ انقلاب در بر فراز بام‌ها و مأذنه مساجد در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن‌ماه دعوت کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دعوت شورای تبلیغات اسلامی قم برای حضور در گلبانگ انقلاب
شناسه : 32500 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، آمده است: انقلاب اسلامی متکی به ایمان مردم، آرمان و یکی از شاخص‌ترین ویژگی نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی(ره) و ندای ملکوتی الله اکبر محوری‌ترین شعار ماندگار دوران انقلاب است.

این اطلاعیه حاکی است: ملت متدین و همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی هر ساله در طلیعه یوم‌الله ۲۲ بهمن به یاد آن ایام فراموش‌نشدنی تاریخ و به شکرانه بالندگی بیش از پیش نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی، هر ساله در شامگاه بیست و یکم بهمن‌ماه بر فراز بام‌ها و مأذنه مساجد گلبانگ ملکوتی تکبیر را در فضای عطرآگین ام‌القرای جهان اسلام طنین‌انداز می‌کنند.

در این اطلاعیه افزوده شده است: سنت حسنه‌ای که در سال‌جاری به لحاظ شکرانه صلابت و اقتدار مثال‌زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در امتداد راه شهیدان انقلاب خصوصا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده و شکستن شجاعانه هیمنه پوشالی شیطان بزرگ آمریکا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این اطلاعیه تأکید کرده است: لذا آحاد مردم متدین و آگاه استان را به طنین ندای معنوی و ملکوتی گلبانگ تکبیر در ساعت ۲۱ روز بیست و یکم بهمن‌ماه همراه با نورافشانی آسمان خاستگاه انقلاب اسلامی دعوت می‌کتد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.