دوره آموزش رایگان «موشن گرافیک» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

شهر بیست/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) اقدام به برگزاری دوره آموزشی رایگان «موشن گرافیک» ویژه برادران در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوره آموزش رایگان «موشن گرافیک» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
شناسه : 30682 | انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها دوره آموزشی و کارورزی «موشن گرافیک»  با حضور استاد محمد فاضل در این مرکز به صورت رایگان برگزار می‌شود.

از جمله شرایط و مزایای این دوره ویژه برادران، همراه داشتن یک لپ تاب حداقل core i5، حضور در شهر مقدس قم، تعهد به حضور حداقل ۱۰۰ ساعت در ماه در حرم مطهر و ایجاد درآمد برای نفرات برتر دوره می‌باشد.

گفتنی است ظرفیت پذیرش این دوره به خاطر محدودیت مکانی حداکثر ۲۰ نفر خواهد بود و کلاس‌ها از اواسط دی‌ماه آغاز خواهد شد و لازم به ذکر است گذراندن این دوره به صورت آزاد هزینه ای در حدود ۵ میلیون تومانی دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره آموزشی از یکم تا دهم دی‌ماه ۹۹ رزومه و سوابق خود را به شماره همراه ۰۹۱۹۳۵۳۰۵۲۷ در شبکه های اجتماعی ارسال کنند تا بعد از مصاحبه و تأیید فنی به این دوره دعوت شوند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طرح‌ها و دوره‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیها السلام می توانند به نشانی @qhkarimeh در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.