تمدید فرصت ثبت‌نام تسهیلات ویژه اصحاب فرهنگ و هنر

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تمدید فرصت ثبت‌نام و بهره‌مندی از تسهیلات متعدد حمایتی دولت ویژه اصحاب فرهنگ و هنر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید فرصت ثبت‌نام تسهیلات ویژه اصحاب فرهنگ و هنر
شناسه : 30462 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سیدموسی حسینی کاشانی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام دریافت ۲ نوع تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه تحفه امکان‌پذیر است. نوع نخست، تسهیلات بانک آینده با کارمزد ۱۶ درصد که ثبت تقاضای این تسهیلات بدون محدودیت زمانی و میزان درخواستی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و دیگری تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با کارمزد ۴ درصد تا سقف یکصد میلیون تومان است.

وی ادامه داد: ۲۰ درصد از میزان کل این تسهیلات (۲۰۰ میلیارد تومان) به تقاضاهای بالاتر از یکصد میلیون تومان و پس از بررسی در کارگروه ملی اعطا می‌شود‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: به دلیل اختلال روزهای اخیر در سامانه تحفه، مهلت ثبت‌نام به محض رفع مشکل کندی سرور به مدت ۳ روز تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: ثبت‌نام مرحله دوم تسهیلات کرونایی با کارمزد ۱۲ درصد در سامانه کارا (وزارت کار) از اول دی‌ماه و به محض ابلاغ دستورالعمل آغاز می‌شود، البته دریافت تسهیلات مرحله دوم کارا، برای افرادی امکان‌پذیر است که از طریق پیامک و یا اطلاعیه معاونت‌های تخصصی، مشمول دریافت اعلام می‌شوند‌.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.