تکمیل محور فردوسی تا سه ماه آینده

شهر بیست/ رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: بلوار فردوسی به‌جز قسمت خیابان یاسمن در سه ماه آینده تکمیل‌ می‌شود و مورد بهره‌برداری کامل قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل محور فردوسی تا سه ماه آینده
شناسه : 29304 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی به تشریح رینگ‌های ترافیکی شهر قم پرداخت و اظهار داشت: رینگ اول شهر قم محور بلوار شهید کریمی و اتوبان امام علی (ع) بوده که تقریباً تکمیل‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم رینگ دوم شهر قم را محور فردوسی، یادگار امام تا امتداد محور سی متری کیوانفر و ۱۵ خرداد دانست و افزود: محور فردوسی به‌عنوان یکی از رینگ‌های اصلی و حیاتی بوده که تقاطع‌های آن نیز با محورهای شریانی درجه‌یک و هم‌ردیف خودش غیر هم‌سطح می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در مرحله نخست تقاطع پیامبر اعظم(ص) با بلوار فردوسی غیر هم‌سطح شده که در سه ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و تقاطع سه سطحه میدان نماز کلنگ زنی شد.

امراللهی از تکمیل بلوار فردوسی در سه ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: بلوار فردوسی به‌جز قسمت خیابان یاسمن در سه ماه آینده تکمیل‌شده و مورد بهره‌برداری کامل قرارگرفته تا یکی از مهم‌ترین محورهای شهر قم در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.