اجرایی شدن همزمان ۱۲۹ پروژه در منطقه۴ قم

شهر بیست/ شهردار منطقه چهار قم از اجرای ۱۲۹ پروژه عمرانی، خدماتی، فضای سبز و ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۱۴۵میلیارد تومان در این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرایی شدن همزمان ۱۲۹ پروژه در منطقه۴ قم
شناسه : 28492 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های این منطقه، اظهار داشت: هفته گذشته از ۱۲ پروژه شاخص سطح منطقه بازدید به عمل آمد.

شهردار منطقه چهار قم افزود: یکی از پروژه‌هایی که به طور ویژه بازدید شد، باغ پرندگان بود که از آن می‌توان به عنوان یک شاخص شهری و حتی فراشهری نام برد.

اصفهانیان مقدم بیان کرد: وسعت ۷ هکتاری و تنوع پرندگان موجود در این باغ فرصت ویژه‌ای را برای جذب گردشگر از شهرهای دور و نزدیک فراهم ساخته و یک تفرجگاه مناسب جهت گذران اوقات فراغت شهروندان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ساخت یک سوله دو هزار ۵۰۰ متری در باغ پرندگان قم برای نگهداری پرندگان حاره‌ای، افزود: این باغ در ۷ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال احداث شده که بیش از ۴۰۰ قطعه پرنده از ۱۰۰ گونه مختلف در آن نگهداری می‌شود.

شهردار منطقه چهار قم یکی دیگر از پروژه‌های منطقه را احداث بوستان ۳۰ هکتاری باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای احداث این پروژه پیش‌بینی شده و توسعه این بوستان در حال پیگیری است.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.