قهرمانی جوان قمی در مسابقات بازی‌های رایانه‌ غرب آسیا

شهر بیست/ مرتضی محمدی در مرحله اول رقابت های جهانی بازی‌های الکترونیکی با شکست حریفان خود، ضمن قهرمانی در منطقه غرب آسیا به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قهرمانی جوان قمی در مسابقات بازی‌های رایانه‌ غرب آسیا
شناسه : 28177 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید محمود رضوی رئیس کمیته ورزش های الکترونیکی هیئت ورزش همگانی قم افزود: مرتضی محمدی در رشته فوتبال الکترونیک به مصاف حریفان خود از کشور های امارات متحده عربی، ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان رفت و توانست با پیروزی در بازی نهایی بعنوان نفر اول منطقه غرب آسیا به جمع ۱۶ نفر مرحله نهایی صعود کند.

وی ادامه داد: ورزشکاری از تهران سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات الکترونیکی جهان شد که این ورزشکار قمی با شکست این حریف قدرتمند در مسابقات کشوری و انتخاب به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات حهانی، راه همواری تا قهرمانی جهان در این رشته ورزشی دارد.

وی افزود: مسابقه قهرمانی غرب آسیا به عنوان مرحله اول مسابقات جهانی بازی های الکترونیکی روز جمعه نهم آبان ماه جاری به صورت آنلاین میان قهرمانان پنج کشور غرب آسیا برگزار شد که با توجه به مشکلات فنی برج میلاد به عنوان محل تعیین شده برای وزشکار قمی، این ورزشکار در باشگاه شمشاد قم به صورت آنلاین به مصاف حریفان خود رفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات بازی‌های الکترونیکی به عنوان یکی از رشته های بازیهای آسیایی۲۰۲۲ و نیز المپیک پاریس انتخاب شده است، این ورزشکار قمی این شانس را دارد تا با درخشش در سطح جهانی و حفظ جایگاه خود در سطح ملی اولین سهمیه المپیک قم و ایران در این رشته را کسب کند.

رئیس کمیته ورزش های الکترونیکی هیئت ورزش همگانی قم، با اشاره به ظرفیت رشته ورزش های الکترونیکی در قم گفت: همواره قم یکی از استان‌های قوی در این رشته بوده و مسابقات استانی با استقبال گسترده مواجه شده‌است.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
دیدار شهردار قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ تقدیر از مقام معلم
بهره‌مندی از تجربیات سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران در قم
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.