جلب مشارکت نخبگان و مردم در تدوین برنامه پنج ساله دوم مدیریت شهری

شهر بیست/ معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: نظرسنجی مردمی و نخبگانی در راستای تدوین برنامه پنج ساله دوم مدیریت شهری از سوی شهرداری قم در حال اجراست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جلب مشارکت نخبگان و مردم در تدوین برنامه پنج ساله دوم مدیریت شهری
شناسه : 27861 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر از مراحل تدوین برنامه پنج ساله دوم مدیریت شهری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به قرارگیری در آخرین ماه‌های برنامه‌ اول پنج ساله مدیریت شهری، نیاز به بررسی وضعیت و راهی که آمده‌ایم به منظور اتخاذ رویکرد در تدوین برنامه دوم پنج ساله احساس می‌شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر اهمیت نگاه واقع‌بینانه به وضع موجود برای تدوین برنامه دوم پنج ساله افزود: در همین راستا دو رسته نظرسنجی در دستور کار قرار گرفته که یکی نظرسنجی مردمی است و دیگری نظرسنجی از نخبگان که می‌توانند در این نظرسنجی، نیازها و اولویت‌های مدیریت شهری را انتخاب کنند.

رنجبر با اشاره به طرح دو سؤال از مردم در این نظرسنجی تاکید کرد: در سؤال اول نظر مردم در رابطه با برجسته‌ترین اقدامات شهرداری در پنج ساله گذشته پرسیده می‌شود که می‌توانند به طریق اولویت نظرات خود را مشخص کنند و در سؤال دوم نیز نیازهای پنج ساله آینده به منظور پیش‌بینی اولویت‌های تدوین برنامه پنج ساله دوم از سوی مردم تعیین می‌شود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به اتخاذ نظرات نخبگان در اجرای این نظرسنجی نیز اشاره و تصریح کرد: در بخش دیگر نظرسنجی‌ها، فرم‌های نظرسنجی طراحی شده و در اختیار نخبگان شهر از جمعه مسئولان استانی، اساتید دانشگاه و حوزه‌های علمیه قرار گرفته است.

به گفته وی، فرم‌های نظرسنجی نخبگان در اختیار استاندار و مدیران دستگاه‌های استانی، اعضای شورای شهر، سازمان برنامه و بودجه، اساتید دانشگاه و حوزه و برخی دیگر از نخبگان استان قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند به سؤالات نظرسنجی به صورت تشریحی پاسخ بدهند.

رنجبر از بارگذاری نظرسنجی مردمی بر روی پورتال شهرداری قم خبر داد و افزود: در تلاش هستیم که با انتشار نظرسنجی در دیگر بسترهای فضای مجازی، مشارکت بیشتری از سوی مردم را جذب کنیم.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.