ساماندهی هوشمند کارگران اولویت شهرداری قم است

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: برای اشتغال و ساماندهی کارگران به‌صورت الکترونیکی باید راهکاری اندیشید چراکه استقرار کارگران فصلی در مکان‌های موقت درصورتی‌که همراه با یافتن کار روزانه نباشد، مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساماندهی هوشمند کارگران اولویت شهرداری قم است
شناسه : 27703 | انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع اظهار داشت: اولویت اول راه‌اندازی سیستم هوشمند ساماندهی کارگران فصلی قم به‌صورت نرم‌افزاری است که تجربه آن به بهترین شکل در کشور وجود دارد و برخی از اصناف و سیستم حمل‌ونقل از آن برخوردار هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در جهت سوق دادن کارگران به سمت ساماندهی مجازی اهمیت زیادی دارد و از بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جلوگیری می‌کند.

سامع بیان کرد: در شرایط فعلی میدان نبوت و میدان ۱۵ خرداد برای ساماندهی و استقرار کارگران ساختمانی در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: در کنار استقرار مکان‌هایی برای ساماندهی کارگران به‌طور موقت، درصدد ایجاد فضای الکترونیکی به‌صورت پیشرفته و مجازی هستیم هرچند باید این سیستم نرم‌افزاری با سرعت بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی نیز پیگیری شود تا قبل از فرارسیدن روزهای سرد و بارانی بتوان آن را ساماندهی کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم، تعیین تکلیف بهره‌برداری از این فضاهاست، شهرداری اعلام آمادگی کرده است در هر نقطه‌ای که جانمایی شود و تملک آن دچار مشکل باشد تا زمانی که زمین مناسب تملک شود به‌صورت استیجاری از طریق سازمان میادین در اختیار کارگران قرار بگیرد.

سامع گفت: برای اشتغال و ساماندهی کارگران به‌صورت الکترونیکی باید راهکاری اندیشید چراکه استقرار کارگران فصلی در این مکان‌ها درصورتی‌که همراه با یافتن کار روزانه نباشد سبب ایجاد مشکلاتی می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.