افتتاح ۶ پروژه عمرانی در منطقه دو با آغاز هفته دفاع مقدس

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم از افتتاح شش پروژه عمرانی در این منطقه با آغاز هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری نزدیک به ۱۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح ۶ پروژه عمرانی در منطقه دو با آغاز هفته دفاع مقدس
شناسه : 26955 | انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و رسالت شهرداری در خدمتگزاری به مردم، اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس تنها برای یادآوری رشادت‌های شهدا نبوده و باید مدیران در نحوه انجام وظایف خود با الگو قرار دادن شهدا به سمت خدمتگزاری بیشتر حرکت کنند.

شهردار منطقه دو قم، رسالت حقیقی شهرداری را خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان دانست و افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس تعدادی پروژه افتتاح‌شده و باوجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور هیچ پروژه‌ای نیمه‌تمام رها نمی‌شود.

رحیمی، تعداد پروژه‌های منطقه دو را در هفته دفاع مقدس ۶ پروژه اعلام کرد و گفت: این ۶ پروژه در بخش‌های مختلف و بااعتباری بیش از۱۲۷ میلیارد ریال اجراشده و با حضور مدیران استانی و شهری افتتاح می‌شود.

وی، تکمیل و راه‌اندازی زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی را یکی از ۶ پروژه منطقه دو عنوان و بیان کرد: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۶۳ میلیارد و ۱۴۵ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۹۸۷ ریال اجراشده است.

شهردار منطقه دو قم از بهره‌برداری ساختمان اداری شهرداری منطقه دو بااعتباری بیش از  ۴۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال  نیز خبر داد و گفت: ساختمان پسماند منطقه نیز بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رحیمی یکی از اقدامات مؤثر در این منطقه را ساماندهی آب‌های سطحی دانست و تصریح کرد: هرسال با آغاز فصل بارش و جاری شدن آب‌های سطحی متأسفانه مشکلاتی در این منطقه برای شهروندان ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: امسال برای ساماندهی آب‌های سطحی لوله‌گذاری از خیابان جمهوری تا رودخانه قم جهت دفع آب‌های سطحی بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۱۰ ریال انجام‌شده است.

شهردار منطقه دو قم، تکمیل فاز دوم بوستان حنانه در این منطقه را یکی دیگر از پروژه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رحیمی از افتتاح باکس زیرگذر عابر پیاده زیر پل ۹ دی را نیز خبر داد و تأکید کرد: این پروژه نیز بخشی از فعالیت‌های عمرانی منطقه دو طی یک سال گذشته بوده و تعدادی از پروژه‌ها نیز در نیمه دوم بهمن‌ماه و با آغاز دهه فجر افتتاح می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.