تمامی جداول و مصالح خیابان‌های شهر در قم تولید می‌شود

شهر بیست/ سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تولید تمامی جداول و مصالح عمرانی طرح‌های خیابان‌های قم توسط این سازمان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمامی جداول و مصالح خیابان‌های شهر در قم تولید می‌شود
شناسه : 25891 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی گفت: از سال ۹۲ با توجه به رویکرد سازمان توسعه و عمران، فعالیت‌هایی را با نگاه درآمدزایی دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه سازمان در اوایل سال ۹۲، پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) را دست گرفت و مطالعات و اجرای این پروژه ملی را عهده‌دار شد، افزود: با توجه به وظایف اصلی، اجرای پروژه‌های عمرانی و توانمند از سال ۹۴ به مرحله ظهور رسید و پروژه‌های کلان همانند سه سطحه ۱۵ خرداد را عملیاتی کردیم، همچنین پروژه سه سطحه مدافع حرم از جمله طرح‌هایی بود که در کوتاه‌ترین وقت ممکن به اتمام رسید.

وی عنوان کرد: سال ۹۴ نیز به‌عنوان مجری و پیمانکار وارد اجرای پروژه‌های مختلف کلان به‌ویژه نهضت آسفالت شدیم و هم‌اکنون نیز پروژه‌های مهمی را در دست اقدام داریم.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: در حال حاضر اجرای پروژه معدن شهید مولوی و زیرسازی مصالح در سطح شوارع را بر عهده‌داریم و تولید بتن و قطعات بتنی در حال انجام است.

میریم امامی تصریح کرد: مصالح و جدول‌های خیابانی در سال‌های گذشته از خارج از استان خریداری می‌شد اما تولید این اقلام بر عهده سازمان قرار گرفت و با خرید یک دستگاه خارجی و با همراهی یک شرکت نوبنیاد، هم اکنون به‌صورت مکانیزه در استان تولید می شود.

وی تصریح کرد: با این رویکرد، دیگر عوارضی که شهروندان برای شهر می‌دهند در ازای خرید مصالح و یا جداول خارج نمی‌شود و داخل شهر هزینه می‌شود و از تولیدات داخلی استفاده می‌کنیم.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.