اجرای غیرحضوری فرایندهای شهرسازی در قم

شهر بیست/ رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: از دهم شهریور ماه تمامی درخواست‌های مرتبط با حوزه شهرسازی توسط شهروندان به صورت غیرحضوری و ازطریق سامانه نرم‌افزاری میزخدمت الكترونیكی شهرداری قم (قمیار) انجام خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای غیرحضوری فرایندهای شهرسازی در قم
شناسه : 25889 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کوروش محمدحسینی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان قمی اظهار داشت: از دهم شهریور ماه تمامی درخواست‌های مرتبط با حوزه شهرسازی توسط شهروندان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه نرم‌افزاری میز خدمت الکترونیکی شهرداری قم (قمیار) انجام خواهد شد.

وی افزود: شهروندانی که به هر دلیل امکان استفاده مستقیم از این سامانه را ندارند، می‌توانند با توجه به تفاهم انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت، به هر یک از دفاتر پیشخوان در سطح شهر مراجعه نمایند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی جامع به همشهریان در سطح مناطق هشتگانه برای اطلاع از این موضوع گفت: مناطق شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری، نسبت به استقرار میزخدمت فیزیکی در مبادی ساختمان‌های شهرداری مناطق با نفرات پاسخگو برای راهنمایی و تکریم مراجعین اقدام خواهند نمود.

وی با اشاره به تهیه بروشورهای مورد نیاز و آموزش افراد پاسخگو توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: برای ارائه بهتر اطلاعات در این زمینه از ظرفیت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز استفاده خواهد شد و شهروندان می‌توانند در تماس با این سامانه راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.