برگزاری مراسم ختم در بهشت معصومه(س) ممنوع است

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از ممنوعیت برگزاری مراسم ختم در سالن سوگواری آرامستان بهشت معصومه(س) خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مراسم ختم در بهشت معصومه(س) ممنوع است
شناسه : 25756 | انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف الدین موسوی نیارکی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان قم، اظهار داشت: بر اساس دستور العملهای ملی برگزاری هر گونه اجتماع در شهرهایی با وضعیت قرمز از نظر شیوع بیماری، ممنوع اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم افزود: بر این اساس سازمان نیاز اجازه برگزاری مراسم ختم در سالن سوگواری آرامستان بهشت معصومه(س) را صادر نمی‌کند.

موسوی نیارکی ادامه داد: توصیه ما به عزاداران محترم هم این است که مراسم‌های تشییع در آرامستان بهشت معصومه(س) با حداقل تعداد افراد برگزار شود تا وضعیت شیوع ویروس کرونا در قم به علت این تجمع‌ها تشدید نشود.

وی با اشاره به اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برای دفن اموات کرونایی در بهشت معصومه(س)، گفت: افرادی که بر اثر کرونا یا بیماری شبه کرونا فوت می‌کنند تنها در بهشت معصومه(س) دفن خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم به مسئولیت مدیریت شهری در مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: در راستای این مسئولیت اجتماعی از هر رفتار خطرسازی که موجب افزایش شیوع بیماری شود، جلوگیری می‌کنیم.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.