مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی قم معرفی شوند

شهر بیست/ استاندار قم با تأکید بر ضرورت واگذاری تصمیم گیری‌ها در حوزه جوانان به قشر جوان، خواستار معرفی مشاوران جوان از سوی دستگاه‌های دولتی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی قم معرفی شوند
شناسه : 25709 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم طی سخنانی با بیان اینکه مشخص نیست تا چه زمانی با بحران کرونا مواجه هستیم گفت: از تهدید کرونا برای پی ریزی یک سبک زندگی جدید بهره ببریم .  امروز فرصت خوبی فراهم شده تا از تشریفات زائد در مراسم مختلف بکاهیم.

مقام عالی دولت در استان قم تاکید کرد: متولیان امور فرهنگی و تشکل های مردم نهاد باید به ترویج ازدواج آسان در شرایط موجود اهتمام ویژه داشته باشند.

سرمست همچنین ضمن قدردانی از تسهیلات ازدواج پرداخت شده از سوی بانک های استان گفت: در استان قم توفیقات زیادی داشته ایم که از جمله می توان به کمک های مومنانه خیرین و سمن ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هر یک از دستگاه های اجرایی باید مشاور جوان خود را مشخص و به این ستاد معرفی کند، گفت: باید از نظرات خود جوانان برای تصمیم گیری ها در شورای مشورتی جوانان استفاده شود.

وی در پایان با بیان اینکه در بخش بانوان و دختران جوان خلأ جدی مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی در راستای حضور فعال بانوان در عرصه های اجتماعی مسئولیت دارند و باید برنامه های خود در زمینه ارتقای نشاط اجتماعی  را ارائه دهند.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.