ارائه ۲۴ خدمت شهرداری در اپلیکیشن قم‌یار/ کرونا سبب رشد خدمات غیرحضوری شد

شهر بیست/ رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم از ارائه ۲۴ نوع از خدمات هوشمند شهرداری از طریق اپلیکیشن قم‌یار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه ۲۴ خدمت شهرداری در اپلیکیشن قم‌یار/ کرونا سبب رشد خدمات غیرحضوری شد
شناسه : 24657 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همایون یزدان‌پناه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی، اظهار داشت: هوشمندسازی، در شرایط کرونایی بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، به‌طوری‌که در ارائه خدمات غیرحضوری، رشدی چشمگیر داشته‌ایم و ضرورت استفاده از خدمات غیرحضوری از راه دور برای کارکنان و مدیران و شهروندان به‌خوبی تبیین شد.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم افزود: سامانه‌های خدمات الکترونیکی توسعه پیداکرده و به دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند تا به فعالیت‌ها سرعت بیشتری بدهند، نه‌تنها در بحث بهداشت و درمان، بلکه در بسیاری از عرصه‌ها می‌توان به پیشرفت رسید.

یزدان‌پناه با بیان اینکه نخبگان علمی و مدیریت شهری در جهان بر این باورند که بدون هوشمند سازی نمی‌توان پیشرفت کرد، تصریح کرد: ما نیز باید با پیشتازی قم به حرکت خود ادامه دهیم و راه‌اندازی قم‌یار در قم حرکتی مهم است که قابلیت توسعه دارد.

وی عنوان کرد: یکی از نمونه‌های مهم در سامانه هوشمند در خدمات شهری، سامانه ۱۳۷ است که علاوه بر خدمات به‌صورت تلفنی، به‌صورت الکترونیکی از طریق قم‌یار قابلیت ارتباط با شهرداری را دارد و ۱۸ خدمت مرتبط با شهرسازی و صدور مجوز در آن ارائه‌شده است.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم تصریح کرد: ارائه ۲۴ نوع از خدمات هوشمند از طریق اپلیکیشن قم‌یار نیز از دیگر ظرفیت‌های مهم این سامانه است که درصدد هستیم آن را با مشارکت دستگاه‌ها به ۱۰۰۰برسانیم.

یزدان‌پناه در خصوص اقتصاد در کرونا، عنوان کرد: ایجاد فروشگاه‌های الکترونیکی و تغییر کسب‌وکارهای سنتی به هوشمند از قابلیت‌های مهم هوشمندسازی در ایام کروناست و در این میان کسب‌وکارهایی که قادر نیستند به اقتصاد دیجیتال و هوشمند متضرر می‌شوند.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.