از بین رفتن درختان بوستان نجمه برای سال‌های قبل است/ تلاش کردیم خدشه‌ای به فضای سبز وارد نشود

شهر بیست/ شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه ساخت‌وسازهای صورت گرفته در مجاورت بوستان نجمه و درختانی که از میان رفته برای سال‌های قبل بوده است، گفت: در دو سال اخیر تخریبی در این بوستان شاهد نبوده‌ایم و با تلاش فراوان، بهسازی بوستان نجمه از سال قبل تاکنون در دست اجراست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
از بین رفتن درختان بوستان نجمه برای سال‌های قبل است/ تلاش کردیم خدشه‌ای به فضای سبز وارد نشود
شناسه : 24411 | انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به اهمیت ارتقای شاخصه‌های فضای سبز، ورزشی و فرهنگی، اظهار داشت: با سیاست‌گذاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، بودجه‌ای برای مناطق در احداث سوله‌های ورزشی پیش‌بینی‌شده است.

شهردار منطقه هفت قم تصریح کرد: با وجود محدودیت در تأمین زمین در منطقه هفت، با همکاری آستانه مقدس حضرت معصومه(س) در بوستان نجمه، بخشی از فضا به‌عنوان سوله ورزشی بانوان در حال احداث است.

متین‌فر ادامه داد: این پروژه در اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و فضای خوبی برای بانوان در نظر گرفته‌شده است، بوستان نجمه در اختیار آستان مقدس حضرت معصومه(س) بوده و در سال ۹۷ تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری و آستانه منعقد شد و این پارک به مدت هفت سال در اختیار شهرداری قرارگرفته است و در این مدت تلاش کرده‌ایم خدشه‌ای به فضای سبز وارد نشود.

وی با بیان اینکه ساخت‌وسازهای صورت گرفته در مجاورت بوستان نجمه و درخت‌هایی که از میان رفته برای سال‌های قبل بوده است، ابراز کرد: در دو سال اخیر تخریبی در این بوستان شاهد نبوده‌ایم و با تلاش فراوان بهسازی بوستان نجمه از سال قبل تاکنون در دست اجراست.

شهردار منطقه هفت قم ادامه داد: سال گذشته بوستان اختصاصی بانوان را به مرحله بهره‌برداری رساندیم که بانوان از این فضا استفاده کنند، در کنار اجرای پروژه‌ها نیز توجه ویژه‌ای به فضای سبز داریم و با توجه به محدودیت زمین، استفاده بهینه از فضای در دست اقدام است و درصدد هستیم فضای مناسبی برای ساکنین قم و زائرین و مسافرین فراهم کنیم.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
دیدار شهردار قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ تقدیر از مقام معلم
بهره‌مندی از تجربیات سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران در قم
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.