انتقاد معاون شهردار قم از اوقاف/ وظیفه شهرداری ساماندهی امامزادگان نیست

شهر بیست/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با انتقاد از تخصیص نیافتن اعتبارات برای اتمام بازسازی و ساماندهی اطراف امامزاده موسی مبرقع(ع)، گفت: درحالی‌که این طرح به عهده اوقاف بوده ولی متأسفانه هیچ همکاری در زمینه اعتبارات تاکنون از طرف اوقاف انجام‌نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد معاون شهردار قم از اوقاف/ وظیفه شهرداری ساماندهی امامزادگان نیست
شناسه : 24297 | انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی امامزاده موسی مبرقع(ع)، اظهار داشت: متأسفانه این طرح از چند سال قبل آغازشده و عدم پیشرفت پروژه به دلایل مختلف سبب نارضایتی مردم شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری تملکات این پروژه را انجام داده و ابتدای دهه ۹۰ طرح جامعی را تهیه کرده و بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه شد، ابراز کرد: بیش از ۵۰ درصد این هزینه را شهرداری بر‌عهده گرفت و بخشی نیز توسط دفتر مقام معظم رهبری و استانداری انجام شد.

جانقربان با بیان اینکه در این پروژه ۱۵۰ ملک تملک شده و بیش از ۱۵۰ ملک باقی‌مانده است، افزود: همچنین شهرداری یک اعتبار ۵ میلیاردی برای پارکینگ این طرح اختصاص داده است.

وی با انتقاد از عملکرد اوقاف و امور خیریه استان به‌عنوان بهره‌بردار نهایی، تصریح کرد: درحالی‌که این طرح به عهده اوقاف بوده ولی متأسفانه هیچ همکاری در زمینه اعتبارات تاکنون از طرف اوقاف انجام‌نشده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری ساماندهی امامزادگان نیست، یادآور شد: به‌نظر می‌رسد در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملکات و احداث کاربری‌های مختلف در این مجموعه نیاز است.

جانقربان خاطرنشان کرد: وضعیت ساماندهی این منطقه مطلوب نبوده و برای بهبود کیفیت زندگی نیازمند اعتبارات هستیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.