تشکیل دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»

شهر بیست/ دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با صدور احکام انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره توسط شهردار قم تشکیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»
شناسه : 24126 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد، با صدور احکامی جداگانه، دبیر جشنواره، رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» را منصوب کرد.

طبق احکام صادره، ابراهیم معتمدی به عنوان رئیس شورای راهبردی و سیاست‌گذاری، مهدی کلانترزاده به عنوان دبیر جشنواره و آقایان لطفی نیاسر، سیدموسی حسینی کاشانی، حسن مالکی‌نژاد، مرتضی داستانی، محسن رنجبر، سید جواد صحرایی، مصطفی ملائی و سید رضا صالحی به عنوان اعضای شورای راهبردی و سیاست‌گذاری منصوب شدند.

در احکام صادره با تشریح هدف اصلی جشنواره در جهت برقراری ارتباط و تعامل سازنده میان شهروندان، رسانه‌ها و مجموعه مدیریت شهری، اجماع نخبگان علمی حوزه ارتباطات و رسانه و همچنین تقویت تعامل بین مدیریت شهری با خبرنگاران و اهالی رسانه مورد تأکید قرار گرفته است.

برپایی رقابت سالم در حوزه ارتباطات و رسانه مبتنی بر رفتارهای اجتماعی با استفاده از زبان شیوای هنر متعهد و افزایش سطح آگاهی، بینش و دانش عمومی برای رسیدن به اهداف و سیاست‌های ابلاغی نیز از دیگر مواردی است که در احکام صادره مورد اشاره قرار گرفته است.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با بخش‌های متنوع رسانه‌ای و موضوعات مرتبط با مدیریت شهری، از اواسط تیر ماه ۱۳۹۹ و با انتشار رسمی فراخوان جشنواره فعالیت خود را آغاز کرد.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.