اهدای ٢٢٨۶٠ جلد کتاب به نهادهای استان قم

شهر بیست/ در ٩ ماهه اول سال ١٣٩٧ تعداد ٢٢٨٦٠ جلد کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نهادهای استان اهدا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهدای ٢٢٨۶٠ جلد کتاب به نهادهای استان قم
شناسه : 2318 | انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، روح الله کریمی رئیس اداره کتاب اداره کل گفت: به جهت حمایت و ترویج فرهنگ کتابخوانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال اقدام به اهدا کتاب به ادارات، ارگان ها، سازمان ها، مساجد و مراکز مختلف استان می کند و در نه ماهه اول سال ٩٧ نیز تعداد ٢٢٨۶٠ جلد کتاب به این مراکز اهدا شده است.

روح الله کریمی ادامه داد: از این تعداد، ۷۴۲۲ جلد کتاب به اداره آموزش و پرورش، ۲۱۸۶ جلد کتاب به مساجد استان، ۲۴۵۳ جلد کتاب به حوزه علمیه و ١٠٧٩٩ جلد کتاب نیز به دیگر ادارات، سازمان ها و ارگان های استان قم اهدا شد.

وی افزود: این کتاب ها در قالب ترویج فرهنگ کتابخوانی، تکمیل و راه اندازی کتابخانه در سطح استان، در سال ۱۳۹۷ از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نهادهای اداری استان اهدا شده است.

کریمی در پایان گفت: ارزش ریالی این کتاب ها ٣/٠٠١/۵٨٩/٠٠٠ ریال برآورد شده است که در قالب طرح های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی و با بودجه تخصیصی اداره کل برای این طرح به صورت رایگان بین نهادهای استان قم توزیع شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.