روز پرحادثه در قم/ از غرق شدگی یک کودک قمی تا جان‌باختن بر اثر سقوط از ارتفاع

شهر بیست/ سخنگوی اورژانس قم گفت: متأسفانه سقوط آقایی حدود ۴۰ ساله از ارتفاع در خیابان چهارمردان منجر به فوت در دم او شد و حضور به موقع و تلاش های پرسنل اورژانس ۱۱۵ به دلیل شدت آسیب های وارده موثر واقع نشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روز پرحادثه در قم/ از غرق شدگی یک کودک قمی تا جان‌باختن بر اثر سقوط از ارتفاع
شناسه : 22951 | انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در تشریح حوادث شاخص استان از صبح امروز پنجشنبه ۱۵ خرداد، گفت: ساعت ۱۳:۴۵ در بخش کهک، کودک ۲/۵ ساله دچار غرق شدگی و خفگی شد و علائم حیاتی را از دست داد اما خوشبختانه با حضور آمبولانس اورژانس از بخش کهک و نیز در ادامه تلاش های پرسنل درمانگاه کهک و اعزام اورژانس هوایی و تلاش های پرسنل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی باعث شد، فعلا قلب کودک شروع به تپیدن کند.

وی افزود: در ساعت ۱۳:۵۰ برخورد عابر و خودرو باعث آسیب شدید عابر از تمامی قسمت‌های بدن و ضربه سر شد و مصدوم که آقایی حدودا ۵۰ ساله هست، با عملیات احیا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهیدبهشتی منتقل شد.

سخنگوی اورژانس قم تصریح کرد: همچنین در ساعت ۱۵:۲۰ ابتدای جاده تاج خاتون برخورد دو خودروی سمند و پراید ۵ مصدوم داشت که مصدومین با ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی افزود: همچنین ساعت ۱۷:۰۰ سقوط آقایی حدودا ۴۰ ساله از ارتفاع در خیابان چهارمردان منجر به فوت در دم ایشان شد و حضور به موقع و تلاش های پرسنل اورژانس ۱۱۵ به دلیل شدت آسیب های وارده موثر واقع نشد.

فراهانی معاون اورژانس ۱۱۵ قم در پایان گفت : داستان تلخ و ناگوار تصادفات و حوادث و اتفاقات که اکثریت آنان هم ریشه در بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دارد، متاسفانه همچنان ادامه دارد و نتیجه آن داغدار شدن خانواده و رقم زدن معظلات و مشکلات اجتماعی برای خانواده و جامعه ودارد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها شاهد آماری از غرق شدگی و خفگی در استخرها و فضاهای خانگی در روستاها و بخش‌ها هستیم.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.