جزئیات پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس قم/ مشکلات مالی روند پروژه را کند کرد

شهر بیست/ کلنگ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم سال ۹۱ به زمین زده‌شده اما با وجود گذشت چندین سال از زمان آغاز پروژه و با وجود وعده‌ووعیدهای مسئولان استانی هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس قم/ مشکلات مالی روند پروژه را کند کرد
شناسه : 22468 | انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محسن بهشتی، پروژه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یک پروژه سنگین استان عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه به دلیل افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها از دو سال گذشته تاکنون، هنوز به نتیجه نرسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل راهداری، بنیاد مسکن و شهرداری درگیر این پروژه هستند، افزود: متاسفانه دریکی دو سال گذشته منابع خوبی به پروژه تزریق نشده است.

بهشتی با انتقاد از درگیر شدن دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پروژه تصریح کرد: یکی از اشکالات این بوده که دفتر حفظ آثار باید بهره‌بردار پروژه باشد و نباید این دفتر درگیر پروژه می‌شد؛ بلکه بعد از ساخت، پروژه تحویل دفتر حفظ آثار می‌شد تا موزه آرایی و مفاهیم معنوی دفاع مقدس را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را هم‌زمان با پروژه باغ پرندگان  تا سال ۹۹ به بهره‌برداری برسانیم تا این مکان به یک قطب فرهنگی تفریحی و تفرجگاهی تبدیل شود و خانواده‌ها و جوانان از آن استفاده کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.