ساخت پل‌های غیرمکانیزه از دستورکار شهرداری خارج شد/ آسانسور بر روی پل عابر پیاده نصب می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب آسانسور پل عابر پیاده ابتدای خیابان عمار یاسر طی یک ماه آینده به‌صورت آزمایشی خبر داد و گفت: در صورت رضایت شهروندان و بازدهی مناسب از این به بعد پل‌های عابر پیاده را با آسانسور اجرا می‌کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت پل‌های غیرمکانیزه از دستورکار شهرداری خارج شد/ آسانسور بر روی پل عابر پیاده نصب می‌شود
شناسه : 22422 | انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر لزوم مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده در سطح شهر، اظهار داشت: با توجه به استفاده نکردن مردم از پل‌های عابر پیاده معمولی، ساخت پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه از دستور کار خارج‌شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، استفاده همه افراد جامعه از پل عابر پیاده را یکی از اولویت‌های سازمان در طراحی پل‌های عابر پیاده عنوان کرد و افزود: در سال ۹۹ به دستور شهردار چهار پل عابر پیاده در ۴ نقطه شهر مجهز به پله‌برقی می‌شود.

نیک ادامه داد: این چهار پل به ترتیب در پردیسان، خیابان آذر، خیابان امام و ابتدای خیابان یزدانشهر بوده و به‌زودی عملیات نصب پله‌برقی آن آغاز می‌شود.

وی، نصب پله‌برقی را علاوه بر هزینه سنگین نیمه کارآمد توصیف کرد و گفت: متأسفانه نصب پله‌برقی نمی‌تواند برای همه افراد جامعه مانند معلولین ویلچر سوار، زنان دارای کالسکه و سالمندان کارایی داشته و باید از روش‌های نوینی در ارائه خدمات استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، نصب آسانسور در پل‌های عابر پیاده را موردتوجه قرارداد و تصریح گرد: با نصب آسانسور همه افراد جامعه با شرایط خاص نیز از پل عابر پیاده می‌توانند استفاده کنند و در صورت اجرای آن می‌توانیم خیابان را با نرده هم جداسازی کنیم.

نیک از اجرای آسانسور در پل عابر پیاده ابتدای خیابان عمار یاسر در یک ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: بر روی این پل به‌صورت پایلوت آسانسور نصب‌شده و در صورت رضایت شهروندان و بازدهی مناسب از این به بعد پل‌های عابر پیاده را با آسانسور اجرا می‌کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.